piątek, 29 września 2017

Sałatka z kaszy jęczmiennej i tuńczyka

Kasza jęczmienna to prawdziwe bogactwo witamin, przede wszystkim z grupy B, ale także witaminy E, K, PP, kwasu foliowego, krzemu, cynku, wapnia manganu i miedzi. Dzięki dużej zawartości skrobi,  doskonale sprawdza się w diecie osób prowadzących aktywny tryb życia.  Skrobia powoli zamienia się w glukozę, pobudzając do pracy wszystkie komórki ciała, w tym mózg i mięśnie, i zapewniając organizmowi energię na długi czas. Tego potrzebowałam, kompletując jadłospis dla swoich domowych biegaczy i cyklistów, przygotowujących się do kolejnych, sportowych zmagań:) Kilka pysznych składników i propozycja sałatki na medal!:))


Sałatka z kaszy jęczmiennej z tuńczyka





Składniki:
  • 100 gram ugotowanej kaszy jęczmiennej (u mnie sprawdzona kasza z Polskich Młynów)
  • 1 puszka tuńczyka w sosie własnym
  • 1 czerwona papryka, pokrojona w kostkę
  • 1 posiekany pęczek natki pietruszki
  • sól, pieprz do smaku
Składniki wymieszać. Sałatka gotowa do pałaszowania bezpośrednio po przygotowaniu, doskonała również kolejnego dnia. Idealnie sprawdza się zjedzona na 1,5 godziny przed startem w zawodach biegowych i rowerowych, stopniowo uwalniając kolejne dawki energii:))


4 komentarze:

  1. Nice Blog. Thanks for Sharing with us.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice blog and those who are using Quickbooks and having problems while using it dial 8004778031 or visit QuickBooks Support

    OdpowiedzUsuń
  3. Very nice blog. Keep posting such nice blogs. By- Verizon Support number

    OdpowiedzUsuń